Mūsų svetainė naudoja slapukus. Tęsdami suteikiate mums leidimą diegti slapukus, kaip nurodyta mūsų privatumo politikoje.
Sutinku
eCom
apie mus naujienos kontaktai

ELKO pradeda bendradarbiauti su „Amazfit“

Gera fizinė būklė ir sveikata tapo natūralia mūsų gyvenimo būdo dalimi, o prekės ženklai visame pasaulyje siūlo platų produktų ir įrankių, kurie padeda žmonėms sekti arba didina mankštos režimų efektyvumą, asortimentą. Siekdama padėti mūsų klientams tapti geresniais ir sveikesniais, „ELKO Group“ pradėjo bendradarbiauti su tarptautiniu mastu žinomu prekės ženklu „Amazfit“ siekdama platinti išmaniųjų nešiojamųjų technologijų – išmaniųjų apyrankių ir išmaniųjų laikrodžių – technologijas.
„Amazfit“ yra prekės ženklas, priklausantis „Huami“ – biometrinių ir aktyvumo duomenų įmonė, turinti daug patirties intelektualiųjų, nešiojamųjų technologijų srityje. „Huami“ produktai taip pat gavo keletą „Red Dot Design Award“ apdovanojimų – 2019, 2018 ir 2017 metais. „Huami“ ir „Amazfit“ mobiliosios programėlės veikia kartu su išmaniaisiais nešiojamaisiais prietaisais, kurie vartotojams suteikia išsamią jų biometrinių ir aktyvumo duomenų apžvalgą bei analizę. 2017 m. gruodžio 31 d. „Huami“ mobiliosios programėlės turėjo 56 milijonus registruotų vartotojų.
Siekdami patenkinti reikliausių klientų norus, mes ir toliau plečiame savo asortimentą novatoriškais ir aukštos kokybės produktais. „Huami“ yra vienas iš pirmaujančių išmaniųjų, nešiojamų technologijų tiekėjų, stebinti rinkos tendencijas ir esanti žingsniu priekyje savo konkurentų. Šis prekės ženklas išpopuliarėjo tiek dėl kainų, tiek dėl kokybės – „Amazfit“ laikrodžiai šiuo metu yra labai paklausūs.
Baiba Indāne „ELKO Group“ prekės ženklo padalinio vadovė
„Amazfit“ gaminių platinimas apims Baltijos ir Šiaurės šalis. Kviečiame klientus susisiekti su vietiniais klientų vadybininkais arba apsilankyti vietinėje el. prekybos sistemoje, kad sužinotų daugiau apie produktus.
Apie „Amazfit“

Įkurta 2013 m., „Huami“ yra biometrinių ir aktyvumo duomenų įmonė, turinti daug patirties intelektualiųjų, nešiojamųjų technologijų srityje. Bendrovė tikisi skatinti geresnes sporto, sveikatos ir medicinos paslaugas visiems pasaulio žmonėms, naudodama išdėstymą „Debesis (sveikatos debesies paslauga) + Pabaiga (intelektualūs nešiojami prietaisai) + Šerdis (lustas)“.

„Huami Technology“ taip pat sparčiai juda globalizacijos link. 2018 m. siuntų iš užsienio dalis sudarė 44,2 %; nuosavo prekės ženklo „Amazfit“ išmaniųjų laikrodžių produktai pateko į daugiau nei 60 šalių ir regionų, įskaitant JAV, Vokietiją, Japoniją. Be to, bendrovė pasiekė pasaulinį kanalą ir strateginį bendradarbiavimą su svarbiausiu JAV laikrodžių prekės ženklu TIMEX, taip pat su pasaulinės klasės automobilių technologijų įmone „McLaren“.

Šiuo metu „Huami Technology“ turi daugiau nei 700 darbuotojų. Be vietinių filialų Hefei, Pekine ir Šendžene, jis taip pat turi filialų JAV, Kanadoje, Izraelyje ir Norvegijoje.