Naujienos
13 saus., 2022
Tiekimo grandinė tampa vis išmanesnė; „ELKO“ pradeda teikti tiesioginio pristatymo paslaugą.
Skausmingos pasaulinės logistikos problemos didina informacinių technologijų ir buitinės elektronikos tiekimo pramonės efektyvumą. Platintojas „ELKO“ ką tik pradėjo teikti tiesioginio pristatymo paslaugą, dėl kurios sumažės perkrovimų skaičius, mažmenininkai galės išvengti perpakavimo ir greičiau pristatyti prekes.
Technologiškai patobulinus informacinių technologijų ir buitinės elektronikos tiekimo pramonę, dabar galima atsisakyti nereikalingos veiklos ir tapti tvaresniems bei veiksmingesniems.
Miglė Rudminė, „ELKO Lietuva“ pardavimų direktorė paaiškina naujos teikiamos paslaugos tikslus:
„Išplėtus siuntų terminalų tinklą, sumažėja poreikis vykti į parduotuves. Naudojant virtualias prekių atsargų integracijas su pažangia API technologija tarp partnerių, mažmenininkams nebereikia išlaikyti didelių prekių atsargų. Tokiomis aplinkybėmis logiška rinktis „verslas – vartotojui“ pristatymą į siuntų stotis arba vadinamąjį tiesioginį siuntų pristatymą kaip paslaugą perpardavėjams. Svarbiausia – rinka ir partneriai yra pasirengę tai įvertinti."
„Išplėtus siuntų terminalų tinklą, sumažėja poreikis vykti į parduotuves. Naudojant virtualias prekių atsargų integracijas su pažangia API technologija tarp partnerių, mažmenininkams nebereikia išlaikyti didelių prekių atsargų. Tokiomis aplinkybėmis logiška rinktis „verslas – vartotojui“ pristatymą į siuntų stotis arba vadinamąjį tiesioginį siuntų pristatymą kaip paslaugą perpardavėjams. Svarbiausia – rinka ir partneriai yra pasirengę tai įvertinti."
Šiuo metu „ELKO“ bendradarbiauja su „DPD“ ir naudojasi jos siuntų atsiėmimo punktais, automatizuotais siuntų terminalais ir kurjerių paslaugomis. Vyksta derybos su kitais paslaugų teikėjais, kad būtų pagerintas paslaugų prieinamumas ir pasiekiamumas.
Pabrėžia „DPD Latvija“ valdybos pirmininkas Jānis Grants:
„Kasmet tiek verslo klientų, tiek mažmeninės prekybos segmente auga siuntų pristatymo per automatinius siuntų terminalus arba siuntų saugyklas paklausa. „DPD“ tyrimai rodo, kad 75 proc. reguliariai e. parduotuvėse apsiperkančių asmenų siuntinį renkasi gauti į paštomatą. Ši paslauga puikiai dera su šiandienos dinamika, nes suteikia galimybę gauti siuntą klientui patogiausiu laiku. Džiaugiamės savo sukurtu plačiu tinklu – Europoje jau yra 58 000 „DPD Pickup“ punktų. Siuntinių priėmimas Pickup tinkle taip pat yra ekologiškas, nes leidžia vienu adresu pristatyti siuntinius keliems gavėjams.“
„Kasmet tiek verslo klientų, tiek mažmeninės prekybos segmente auga siuntų pristatymo per automatinius siuntų terminalus arba siuntų saugyklas paklausa. „DPD“ tyrimai rodo, kad 75 proc. reguliariai e. parduotuvėse apsiperkančių asmenų siuntinį renkasi gauti į paštomatą. Ši paslauga puikiai dera su šiandienos dinamika, nes suteikia galimybę gauti siuntą klientui patogiausiu laiku. Džiaugiamės savo sukurtu plačiu tinklu – Europoje jau yra 58 000 „DPD Pickup“ punktų. Siuntinių priėmimas Pickup tinkle taip pat yra ekologiškas, nes leidžia vienu adresu pristatyti siuntinius keliems gavėjams.“
Virtuali prekių atsargų integracija kartu su platintojo teikiama tiesiginio pristatymo paslauga gali žymiai pakeisti mažmenininkų veiklos pobūdį.
Įsivaizduokite, kiek galite sutaupyti, jei nebereikės išlaikyti didelių sandėlio patalpų, tvarkyti senų atsargų, išlaikyti darbuotojų, organizuojančių perkrovimą ir perpakavimą? Vietoje to galite sutelkti dėmesį į pagrindinę veiklą – kurti savo internetinę parduotuvę arba prekyvietę. Tikimės perimti vis daugiau su logistika susijusių funkcijų, teikdami paslaugas, kurios leidžia sutaupyti ir kuria didesnę pridėtinę vertę visai tiekimo grandinei.„ELKO Lietuva“ pardavimų direktorė